Pechverhelping voor scooters bij Schaeps

pechpas.jpg

Wanneer je een scooter koopt bij Schaeps, bieden we je ook de kans om een verzekering te nemen voor pechverhelping; de pechpas van Schaeps. Samen met Scoot Assist zorgen we ervoor dat je steeds van de beste service voorzien wordt.

Pechpas? 

Wanneer je een scooter koopt bij Schaeps, bieden we je ook de mogelijkheid om een soort verzekering te nemen voor pechverhelping; de pechpas van Schaeps. Schaeps biedt namelijk een pechpas aan in samenwerking met Scoot Assist. Zij garanderen pechverhelping 24u per dag en 7 dagen per week (binnen de Benelux). Deze pechpas verzekert je ervan dat je in geval van pech steeds weer veilig thuis geraakt. De pechpas moet wel op voorhand aangekocht worden. Voor slechts 59 euro per jaar kan je zorgeloos op stap! 

 

Stel dat je ergens in panne valt, ver van je vertrekpunt, dan heb je dankzij deze pechpas de mogelijkheid om opgehaald te worden en naar je vertrekpunt teruggebracht te worden (binnen een straal van 50 kilometer). Daarna kan je scootmobiel naar Schaeps gebracht worden voor herstelling. Let op: het is wel nodig hiervoor telefonisch een afspraak te maken! De scooter mag met de pechpas ook steeds afgezet worden bij Schaeps voor een herstelling, zonder dat er sprake is van een depannage, mits er ook hiervoor op voorhand een afspraak voor wordt gemaakt.  

 

Opgelet! De pechpas kan niet aangekocht worden na een panne; koop of verleng dus tijdig de pechpas! Het werk zoals elke andere verzekering. 

Ontwerpzondertitel1.png
Ontwerpzondertitel2.png

Met de pechpas ben je dus steeds verzekerd van snelle en kwalitatieve pechverhelping. Wat meer? Wanneer je een scooter aankoopt bij Schaeps, krijg je automatisch 1 jaar gratis pechverhelping met een pechpas ter waarde van 59 euro! De pechpas moet wel op voorhand aangekocht worden. 

 

 

Waar moet je zeker op letten met een pechpas? 

  1. De pechpas begint te lopen vanaf de aflevering van de scooter. 

  1. De pechpas is enkel bruikbaar voor scooters, en niet voor elektrische invalidewagens.  

  1. Je dient rekening te houden met de afstand die je kan afleggen met de depannage. Scoot Assist depanneert namelijk slechts binnen een straal van 50 km. Ben je dus met je scooter naar je buitenverblijf aan de zee, maar val je tijdens een uitstapje daar in panne? Dan zal je bij de depannage naar je buitenverblijf gebracht worden, en niet naar huis! 

  1. De pechpas moet elk jaar vernieuwd worden! Scoot Assist contacteert je wanneer je pas bijna zal vervallen, maar het is aangewezen om ook zelf je pechpas data op te volgen! 

  2. Voor de scooter binnengebracht kan worden bij Schaeps voor herstelling, dient er steeds een afspraak gemaakt te worden.

  • Wanneer je in panne valt en gedepanneerd wordt, dien je daarom contact op te nemen met Schaeps en een afspraak te maken voor nazicht en/of herstelling. Je contacteert vervolgens Scoot Assist om hen te laten weten dat ze de scooter bij jou kunnen komen ophalen en naar Schaeps kunnen brengen op het afgesproken tijdstip.  

  • Dezelfde procedure wordt doorlopen wanneer je thuis merkt dat je scooter herstelling nodig heeft. Je verwittigt zelf Scoot Assist na het maken van een afspraak, waarna zij de scooter komen ophalen en bij Schaeps afzetten. 

  1. Na herstelling dient de scooter steeds opgehaald te worden door de klant zelf! 

Wat kan Schaeps voor je doen? 

Heb je interesse in de pechpas, of wil je graag een scooter aankopen en je meteen verzekeren van depannage in geval van nood? Kom dan langs bij Schaeps en informeer je naar de mogelijkheden! 

Heb je nog vragen, of kom je graag eens langs voor meer info? Maak eenvoudig een afspraak online!